Міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів

Міжшкільна методична комісія  вчителів початкових класів Новозапорізької  гімназії «СМАРТ»   та Розумівської гімназії  «Темп»

Тренінг для вчителів 1-2 класів Запорізької області за методикою the LEGO Foundation "Навчання через гру"


Поділись цеглинкою
Групи по 6 учнів у кожного учня 6 цеглинок одного кольору
      Ті у кого цеглинки кольору полуниці – роздайте цеглинки однокласникам в обмін на їх улюблене хобі
      Ті у кого цеглинка кольору сонця – роздайте цеглинки однокласникам в обмін на їх улюблену гру з дитинства
      Ті у кого цеглинка кольору «грін» - роздайте цеглинки однокласникам в обмін на улюблене місце відпочинку
      Ті у кого цеглинка кольору весняного неба – роздайте цеглини однокласникам в обмін на мрію
      Ті у кого цеглинка не помаранчевого кольору – роздайте цеглинки однокласникам в обмін на лайфхак
      Якого кольору залишилася цеглинка? Помаранчева – роздайте цеглинки однокласникам з побажанням на день.
Смарт-зарядка
В колі (можна на вулиці), цеглинки, мячик, прищепки
1)     Привітання, називаючи ім’я однокласника  плескаючи цеглинками
2)     Привітання навхрест називаючи про себе цікавий факт (правдивий або ні) інший учасник вгадує чи правда це чи ні
3)     Сховати за спину цеглинки, пригадати якого кольору цеглинки свої і однокласника
4)     Намалювати на спині однокласника осінь і вгадати, що тобі намалювали на спині.
5)     Вправи з м’ячем:
 - кидати м’яч називаючи букву іншому учаснику (букви не повторювати!), той у свою чергу називає наступну букву алфавіту; м’яч кидати тому, хто ще не ловив;
 - кидати м’яч, плескаючи у долоні та ставити коротке запитання іншому учаснику (наприклад, про осінь, або про школу) (наприклад, скільки місяців восени?), той у свою чергу ловить та відповідає на нього (запитання не повторюються).
6)     Чарівна скриня: пропоную розділитися по парам та кожній парі витягнути з скрині папірець із осінніми прикметами. Завдання – проаналізувати прикмету, дослідити її та спрогнозувати погоду на зиму та весну.
Підступна вежа
Звести вежу, ставлячи цеглинки вузьким боком до вузького.
Звести таку ж вежу за 15 секунд.
Звести таку ж вежу не домінуючою рукою (інша за спиною).
Звести таку ж вежу тільки за допомогою олівця (ручки).
В парах звести таку ж вежу за допомогою олівця, по черзі виставляючи цеглинки.
Взяти по 12 цеглинок LEGO System,  і індивідуально побудувати найвищу вежу.
Узяти лінійку і виміряти висоту створеної вежі, записати цю висоту в сантиметрах, потім перетворити цей запис у міліметри, дециметри.
Запитання:
- Які вежі є у вашій місцевості?
- Для чого вони потрібні?
- Яка найвища вежа в світі?
- Які найвідоміші вежі ви знаєте?
- А яка висота Ейфелевої вежі, Пізанської вежі?
- Порівняйте висоту цих веж.
У командах побудувати вежу, яка найбільше зацікавила, знайти інформацію про цю вежу і поділитися з рештою учасників.
Веселі цифри
Кожному члену команди створити 3Д-модель цифри від 1 до 5 (не викласти, а саме створити об’ємну модель).
 (Учні показують цифру, яка є відповіддю на загадку).
-       Скільки очей у двох мишей?
-       Скільки робочих днів у тижні?
-       Скільки хвостів у трьох ведмежат?
-       Скільки сонечок на небі?
-       Скільки вихідних днів у тижні?
-       Чого завжди буває два?
Запрошуємо по одному учаснику з команди з моделями та пропонує їм утворити числовий ряд від 1 до 5, а також завдання для тих учасників, які залишилися на місцях, – «прочитати» числовий ряд таким чином:
-       непарні числа – поплескати в долоні відповідну кількість разів;
-       парні числа – потупотіти ногами відповідну кількість разів;
-       якщо число пропущене – сказати його назву англійською мовою.
Завдання для учасників, які вийшли з моделями чисел:
-       використовуючи знаки «>», «<», «=», учасники мають утворити вирази, розставляючи знаки між цифрами, які тримають у руках учасники (рівності й нерівності);
-       використовуючи знаки «+», «-», «=», учасники мають утворити вирази, розставляючи знаки між цифрами, які тримають у руках, а інші учасники вирішують вираз, що утворився.
Чарівні слова
Викласти на площині слово. Кількість складів у слові повинна відповідати створеній командою цифрі та тематиці, запропонованій на аркуші:
-       смугасте слово;
-       лісове слово;
-       хвостате слово;
-       крилате слово;
-       пухнасте слово;
-       швидке слово;
-       хиже слово.
У зоопарку
Асоціативне запам’ятовування
Записати вірш за допомогою деталей LEGO System, викладаючи першу букву назви тварини  або цеглинку-асоціацію з твариною.
У зоопарку
У зоопарк ходила з татом,
Звірів бачила багато:
І ведмедя, і слона,
Бегемота-пузана,
Гомінливих мавп на гілках,
І руду пухнасту білку.
Самостійно розповісти вірш за допомогою підказок-асоціацій.
Незвичайна тваринка
Викладіть за допомогою деталей LEGO тваринку.
Обведіть її силует простим олівцем.
Розфарбуйте свою тваринку.
Дайте їй кличку.
Презентуйте.

Комментариев нет:

Отправить комментарий