Міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів

Міжшкільна методична комісія  вчителів початкових класів Новозапорізької  гімназії «СМАРТ»   та Розумівської гімназії  «Темп»

Аналіз роботи за І семестр 2020/2021н.р.

 

Аналіз роботи

міжшкільної методичної комісії вчителів початкових класів

Новозапорізької та Розумівської шкіл

Долинської сільської ради

Запорізького району

Запорізької області

За І семестр 2020/2021 н.р.

У 2020/2021 навчальному році міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів продовжує працювати над проблемою: «Формування професійної компетентності педагога початкових класів як необхідної умови реалізації Державних стандартів освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».

План роботи ММК вчителів початкової ланки було складено з урахуванням цілей методичної теми, аналітичної характеристики педкадрів, та на підставі пропозицій, які були виявлені під час серпневого засідання ММК.

Робота ММК була спрямована на вирішення таких завдань:

   Організація освітнього процесу учнів початкової ланки в умовах пандемії;

   Подолання труднощів, що виникають під час реалізації Концепції НУШ;

  Оволодіння інноваційними технологіями нової української школи в 3-4 класах;

Впровадження стратегій нової української школи, критичного мислення, інтерактивних технологій навчання;

   Організація роботи з обдарованими учнями, підготовка до участі в конкурсах;

 Забезпечення формування ключових компетентностей молодшого школяра засобами дистанційного навчання;

   Робота над самоосвітою та самовдосконаленням, сертифікація вчителів.

До складу ММК входять 13 вчителів, асистентів вчителів, вихователей ГПД з Новозапорізької та Розумівської шкіл Долинської ОТГ: вчитель вищої категорії, учитель-методист – 3; вчитель вищої категорії, старший вчитель – 1; вчитель вищої категорії – 1; спеціаліст І категорії – 2; спеціаліст - 6.

За стажем роботи: 0 – 5 років – 3; 5 – 10 років – 2; 10 – 20 років – 4; 20 і більше – 4.

Для підвищення власної педагогічної майстерності та професійного рівня члени ММК працюють над індивідуальними методичними темами:

 «Тематична інтеграція» (Безсмертна Лариса Іванівна, вчитель 2 класу)

«Інтеграція у початковій школі» (Богоутдінова Оксана Степанівна, витель 1 класу)

 «Використання ігрових технологій в освітньому процесі» (Гирлаку Тетяна Олегівна, витель 1 класу)

«Формування і розвиток ключових компетентностей учнів» (Заставська Ганна Володимирівна, витель 4 класу)

«Розвиток креативного мислення молодших школярів через використання творчих завдань» (Захарюта Наталя Сергіївна, вчитель 2-Б класу)

«Формування здоров’язбережувальної компетентності у молодших школярів» (Івашин Артеме Павлович, асистент вчителя 3 класу)

«Використання методів асоціації на уроках математики в інклюзивному класі» (Кузнєцова Аліна Ігорівна, асиатент вчителя 3 класу)

 «Компетентністний підхід до організації навчання та ігрової діяльності молодших школярів в умовах модернізації освіти» (Патана Вікторія Олександрівна, витель 4 класу, заступник директора з нвр)

  «Гра як один з провідних методів на групі продовженого дня» (Походєєва Наталія Вікторівна, вчитель 4 класу, асистент вчителя)

 «Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей» (Пятак Наталя Вікторівна, асистент вчителя 4 класу, вихователь гпд, бібліотекар)

«Мотиваційний компонент на уроках учнів початкових класів» (Русанова Людмила Вікторівна, витель 3 класу)

«Критичне мислення як складова розумової діяльності учнів початкових класів» (Сасанчина Марина Василівна, витель 2-А класу)

«Формування математичної компетентності при розв’язуванні сюжетних задач» (Шрамко Олена Василівна, витель 3 класу)

Робота нашої методичної комісії скоригована викликами сьогодення. Вчитель початкових класів стикнувся з наслідками дистанційного навчання, що зумовило необхідність серйозної корекційної роботи на початку навчального року. Розпочався другий цикл навчання в нуш, що спонукало до занурення в питання оцінювання третьокласників. Ситуація з пандемією примушує опановувати нові платформи дистанційного навчання.

Таким чином на засіданнях ММК вчителів початкових класів у І семестрі 2020/2021 н.р. крім питань щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальних проблеми методики та технології викладання в новій українській школі, інформація стосовно організації та проведення конкурсів для учнів та педагогів, були розглянуті питання дистанційного навчання та формувального і підсумкового оцінювання третьокласників.

Перше серпневе засідання ММК в цьому навчальному році було проведено дистанційно. Вчителі обговорили план роботи на рік та виклики, що стоять перед початковою школою у 2020/2021н.р.

Карантинні заходи значно збільшили навантаження покладене на вчителя: підвищення кваліфікації відбувалося паралельно освітньому процесу. Всі курси підвищення кваліфікації та тренінги протягом І семестру проходили дистанційно без відриву від основних посадових обов’язків: «Нова українська школа: відповідаємо на виклики»,  «Академічна доброчесність», «Про дистанційний та змішаний формати навчання» тощо. Незважаючи на серйозні навантаження, всі вчителі успішно пройшли та завершили навчання.

Високий рівень професіоналізму продемонструвала вчитель другого класу Новозапорізької школи Захарюта Наталя Сергіївна під час проходження сертфікації вчителів початкових класів. Наталя Сергіївна успішно склала, як теоретичний іспит – тестування, так і під час вивчення практичного досвіду вразила експертів. Результатом серйозної роботи вчителя протягом року став сертифікат.

Свій високий фаховий рівень вчитель продемонструвала і  під час відкритого уроку з української мови, проведеного в грудні, згідно плану атестації.

Відкритий урок з природознавства провела вчитель Розумівської школи Патана Вікторія Олександрівна, яка атестується в цьому навчальному році.

Протягом семестру велику увагу вчителі приділяли корекційній роботі, але паралельно проводили роботу з обдарованими учнями. Діти були залучені в міжнародні конкурси «Грінвіч», «Колосок», «Кенгуру» тощо, результати будуть у другому семестрі.

Перед нами стоїть ще багато питань, які потребують вирішення:

-   Дистанційна самоосвіта вчителя: Де? Як? Коли?

-  Дистанційне навчання школярів: забезпечення технікою, якість інтернет зв’язку, володіння дистанційними інструментами

-  Методична робота: ведення власних блогів та сайтів, взаємо обмін досвідом

-  Нова українська школа 2 цикл: оцінювання, діагностичні роботи, ведення журналу


Аналіз ШМК вчителів початкових класів Новозапорізької школи за І семестр 2020 - 2021 н.р.

Аналіз ШМК вчителів початкових класів Розумівської школи за І семестр 2020 - 2021 н.р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий