Міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів

Міжшкільна методична комісія  вчителів початкових класів Новозапорізької  гімназії «СМАРТ»   та Розумівської гімназії  «Темп»

Аналіз роботи за 2017/18н.р.




Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Об’єднані територіальні громади - частина великої реформи. Її суть - передати більше можливостей людям порядкувати у своєму селі. Керівництво ОТГ ближче до простої людини, ніж керівництво районів, які існували та існують і досі. Це добре, і для шкільної освіти. В нашій громаді надають освітні послуги дві школи. З 2017/2018н.р. розпочало свою роботу міжшкільне методичне об’єднання учителів початкових класів. 
Сьогодні перед школою постає завдання не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Саме тому ми обрали тему «Формування професійної компетентності педагога початкових класів як необхідної умови реалізації Державних стандартів освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».
До складу ММО входять по 5 вчителів з кожної школи. За 2017/2018 навчальний рік троє з них, за результатами атестації підтвердили (Кущ М.Т.) та підвищили (Шрамко О.В., Сасанчина М.В.) свій фаховий рівень.
Робота нашого методичного об’єнання спрямована на підвищення професійної компетентності і методичної майстерності вчителів. Вона спонукає кожного вчителя до роботи над вдосконаленням свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню педагогів педагогічними знахідками; дає можливість молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і більш досвідчених колег; забезпечує підтримання духу творчості та прагнення до пошуку.
На засіданнях ММО вчителів початкових класів у 2017/2018 н.р. розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики та технології викладання в новій українській школі, інформація стосовно організації та проведення олімпіад між учнями початкових класів, велися огляд та обговорення методичної літератури, книг, періодичних видань тощо.
Засідання ММО було проведено в серпні та жовтні на базі Новозапорізької школи, а в січні -  в Розумівській ЗШ. Травневе засідання проводилося онлайн.
Теоретичні матеріали, які розглядалися на засіданнях, доповнювалися практичними заняттями: відкритими уроками, майстер-класами, круглими столами, виставками методичної літератури.
В рамках роботи  ММО здійснювався професійний розвиток та вдосконалення вчителів, ознайомлення з елементами передового досвіду колег, обмін найефективнішими педагогічними знахідками, вдало підібраними формами і методами роботи. Особлива увага в роботі приділялась удосконаленню форм і методів проведення уроків. З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснювалося відвідування уроків.
Аналізуючи роботу ММО вчителів початкових класів можна зробити висновок, що мета та завдання методичної теми виконані. Робота носила теоретичний і практичний характер.
Залишається відкритим питання обміну досвідом роботи через пресу, інтернет. Необхідно залучати школярів до участі у конкурсах, олімпіадах районного та обласного рівнів.
Але не все заплановане вдалося здійснити в повному обсязі. Необхідно звернути особливу увагу на впровадження НУШ, розвиток критичного мислення учнів початкової школи, формування цілісного уявлення про світ.
Основними напрямами роботи в 2018/2019 навчальному році є:
- Здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст, структуру навчання в початковій школі;
- продовження роботи щодо удосконалення навчально – виховного процесу:
- оволодіння інноваційними технологіями, навичками самоаналізу, доцільними формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;
- впровадження елементів інтерактивних технологій та особистісно орієнтованого навчання;
- робота над розвитком критичного мислення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий