Міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів

Міжшкільна методична комісія  вчителів початкових класів Новозапорізької  гімназії «СМАРТ»   та Розумівської гімназії  «Темп»

Аналіз роботи за І семестр 2021/2022н.р.

 

Аналіз роботи

міжшкільної методичної комісії вчителів початкових класів

Новозапорізької та Розумівської шкіл

Долинської сільської ради

Запорізького району

Запорізької області

за І семестр 2021/2022 н.р.

У 2021/2022 навчальному році міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів продовжує працювати над проблемою: «Формування професійної компетентності педагога початкових класів як необхідної умови реалізації Державних стандартів освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».

План роботи ММК вчителів початкової ланки було складено з урахуванням цілей методичної теми, аналітичної характеристики педкадрів, та на підставі пропозицій, які були внесеніні під час серпневого засідання ММК.

Робота ММК була спрямована на вирішення таких завдань:

- Здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст, структуру навчання у всій початковій школі;

- Продовження роботи щодо удосконалення освітнього процесу: оволодіння інноваційними технологіями, навичками самоаналізу, доцільними формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;

- Впровадження інтерактивних технологій навчання, діяльнісного та компетентісного підходу;

- Забезпечення якісних освітніх послуг у період дистанційного навчання;

- Нові виміри та підходи до професійного розвитку вчителя.


До складу ММК входять 10 вчителів початкових класів з Новозапорізької та Розумівської шкіл Долинської ОТГ: 

  • вчитель вищої категорії, учитель-методист – 3 (Безсмертна Лариса Іванівна, Заставська Ганна Володимирівна, Русанова Людмила Вікторівна)
  • вчитель вищої категорії, старший вчитель – 1 (Шрамко Олена Василівна)
  • вчитель вищої категорії – 2 (Захарюта Наталія Сергіївна, Сасанчина Марина Василівна)
  • спеціаліст - 4 (Богоутдінова Оксана Степанівна, Буланенко Надія Андріївна, Гирлаку Тетяна Олегівна, Пазинич Анастасія Сергіївна).

За стажем роботи: 0 – 5 років – 4; 10 – 20 років – 1; 20 і більше – 5.

Для підвищення власної педагогічної майстерності та професійного рівня члени ММК працюють над індивідуальними методичними темами:

 «Тематична інтеграція» (Безсмертна Лариса Іванівна, вчитель 3 класу)

«Інтеграція у початковій школі» (Богоутдінова Оксана Степанівна, витель 2 класу)

«Виховання у дітей культури поведінки взаємоповаги» (Буланенко Надія Андріївна, вчитель 1 класу)

 «Використання ігрових технологій в освітньому процесі» (Гирлаку Тетяна Олегівна, витель 2 класу)

«Формування і розвиток ключових компетентностей учнів» (Заставська Ганна Володимирівна, витель 1 класу)

«Розвиток креативного мислення молодших школярів через використання творчих завдань» (Захарюта Наталя Сергіївна, вчитель 3-Б класу)

  «Гра як метод виховання і навчання школярів» (Пазинич Анастасія Сергіївна, вихователь ГПД)

«Мотиваційний компонент на уроках учнів початкових класів» (Русанова Людмила Вікторівна, витель 4 класу)

«Критичне мислення як складова розумової діяльності учнів початкових класів» (Сасанчина Марина Василівна, витель 3-А класу)

«Формування математичної компетентності при розв’язуванні сюжетних задач» (Шрамко Олена Василівна, витель 4 класу)

Робота нашої методичної комісії скоригована викликами сьогодення. Ситуація з пандемією примушує опановувати нові платформи дистанційного навчання. Початкова щкола вийшла на завершальний етап переходу на НУШ, відповідно до реформи освіти в Україні. В 4 класах розпочалася підготовка до ДПА. Вихід методичних рекомендацій, спонукав до занурення в питання оцінювання учнів початкової школи. 

Таким чином на засіданнях ММК вчителів початкових класів у І семестрі 2021/2022 н.р. крім питань щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальних проблеми методики та технології викладання в новій українській школі, інформація стосовно організації та проведення конкурсів для учнів та педагогівбули розглянуті питання дистанційного навчання та формувального і підсумкового оцінювання учнів початкової школи.

Перше серпневе засідання ММК в цьому навчальному році було проведено очно на базі Розумівської школи. Вчителі обговорили план роботи на рік та виклики, що стоять перед початковою школою у 2021/2022н.р. Особливу увагу приділили аналізу методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

На другому жовтневому засіданні ММК, проведеному в дистанційній формі, були розглянуті методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі на 2021/2022н.р. Відбулося знайомство з  впровадження власного педагогічного досвіду Заставської Г.В. "Досліджуємо світ природи: методи, прийоми, засоби". Обговорили результати Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «НОВА УКРАЇНСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА: НОВІ ВИМІРИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ». Практично познайомилися з ігровими таймерами для уроків.

Вчителі початкової школи знаходяться в постійному професійному розвиткові. Беруть участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції, працюють в обласній творчій групі "Організаційні форми навчання", проходять тренінги, з метою підвищення кваліфікації.

Високий рівень професіоналізму продемонструвала вчитель третього класу Новозапорізької школи Сасанчина Марина Василівна під час проходження сертфікації вчителів початкових класів. Марина Василівна успішно склала, як теоретичний іспит – тестування, так і під час вивчення практичного досвіду вразила експертів. Результатом серйозної роботи вчителя протягом року став сертифікат.

Відкритий урок з літературного читання провела вчитель Розумівської школи Безсмертна Лариса Іванівна, яка атестується в цьому навчальному році.

Протягом семестру  вчителі проводили роботу з обдарованими учнями. За підсумками ІІ етапу ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2021/2022 н.р.  визнано переможницею ІІ етапу Конкурсу, ученицю 4 класу ОЗЗСО Розумівської школи, Іванченко Маргариту, яку буде направлено на ІІІ етап, що відбудеться 22 грудня 2021 року в онлайн форматі.

Перед нами стоїть ще багато питань, які потребують вирішення:

-   Нова українська школа: оцінювання, результати, корекція.

-  Якісне дистанційне навчання школярів.

- Вимоги до сучасного уроку.

-  Методична робота: ведення власних блогів та сайтів, презентація власного досвіду, друкування.


Аналіз ШМК вчителів початкових класів Новозапорізької школи за І семестр 2021-2022 н.р.

Аналіз ШМК вчителів початкових класів Розумівської школи за І семестр 2021 - 2022 н.р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий