Міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів

Міжшкільна методична комісія  вчителів початкових класів Новозапорізької  гімназії «СМАРТ»   та Розумівської гімназії  «Темп»

Засідання №2 від 05.01.2024

 Протокол №2

засідання міжшкільної методичної комісії
 учителів початкових класів
Долинської сільської ради
Запорізького району
Запорізької області
від 5 січня 2024 р.

Голова ММК:   Заставська Г.В.


Секретар ММК:   Захарюта Н.С.

Присутні:
Заставська Г.В.
Шрамко О.В.
Захарюта Н.С
Сасанчина М.В.
Гирлаку Т.О.
Безсмертна Л.І.
Русанова Л.В.
Буланенко Н.А.
Чуб-Колісник О.О.


Порядок денний

1. Про нестандартні підходи до подолання освітніх втрат у початковій школі.
 
2.  Про моніторинг ДСЯО.

3. Про нову українську школу в дистанційному форматі.

І. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК, яка привітала присутніх з початком нового 2024 року та розказала про нестандартні підходи до подолання освітніх втрат у початковій школі.

ІІ. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК з самоаналізом уроку української мови в 3 класі.

ІІІ. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК,  яка окреслила основні напрямки реалізації НУШ в дистанційному форматі, його переваги та недоліки
 До переваг дистанційного навчання відношу:
Безпеку: Дистанційне навчання забезпечило безпеку учнів у складний період війни.
Гнучкість: Можливість самостійно обирати час та темп навчання, завдяки поєднанню синхронної та асинхронної форми подачі матеріалу.
Розвиток інформаційної грамотності: Учні вивчають різні інтерактивні платформи та засоби онлайн-спілкування.
Недоліками вважаю:
Відсутність прямого контакту: Брак фізичного спілкування впливає на соціальний та емоційний розвиток дітей.
Висока навантаженість: Для деяких учнів дистанційне навчання вимагає більше зосередженості та самодисципліни.
Технічні труднощі: Деякі учні стикаються з проблемами з підключенням до Інтернету або технічними проблемами.



Рішення засідання ММК:
2. Переглянути урок-гру "Корінь слова"
3. Враховувати переваги та недоліки дистанційного уроку при організації освітнього процесу.






Комментариев нет:

Отправить комментарий