Міжшкільна методична комісія вчителів початкових класів

Міжшкільна методична комісія  вчителів початкових класів Новозапорізької  гімназії «СМАРТ»   та Розумівської гімназії  «Темп»

Засідання №2 від 09.01.2025 р.

  Протокол №2

засідання міжшкільної методичної комісії
 учителів початкових класів
Долинської сільської ради
Запорізького району
Запорізької області
від 9 січня 2025 р.

Голова ММК:   Заставська Г.В.


Секретар ММК:   Захарюта Н.С.

Присутні:
  1. Заставська Г.В.
  2. Шрамко О.В.
  3. Захарюта Н.С
  4. Сасанчина М.В.
  5. Безсмертна Л.І.
  6. Русанова Л.В.
  7. Буланенко Н.А.
  8. Чуб-Колісник О.О.
  9. Бобровицька Ю.І.


Порядок денний

1. Про застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності молодших здобувачів освіти
 
2.  Обмін досвідом: обговорення практичного досвіду вчителів з подолання освітніх втрат 

3. Від стресу до адаптації. Як віднайти ресурси?


І. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК, яка привітала присутніх з новорічними святами та провела дискусійне обговорення та групову роботу  з питання застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності молодших здобувачів освіти.
ВИСТУПИЛИ: 
Сасанчина М.В., яка презентувала роботу першої групи та проаналізувала застосування гейміфікації в освітньому процесі;
Бобровицька Ю.В., яка презентувала роботу другої групи та проаналізувала значення STEM уроків в сучасному освітньому процесі

ІІ. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК, яка організувала обмін досвідом щодо подолання освітніх втрат.
ВИСТУПИЛИ:
Шрамко О.В., яка зазначила актуальність та важливість новітніх методів і прийомів, для активізації розумової діяльності та мотивації сучасних школярів;
Сасанчина М.В., яка вказала на ефективність гейміфікації у подоланні освітніх втрат


ІІІ. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК,  яка запропонувала методи ресурсної підтримки для вчителів та учнів.



Рішення засідання ММК:
- використання на уроках простих технік для зниження стресу у дітей (глибоке дихання, релаксація, медитація).
- організація "підтримувальних перерв" під час уроків, щоб діти могли зняти емоційне напруження.

2. Запровадження новітніх методів навчання у поєднанні з перевіреними часом методами для подолання освітніх втрат.

3. Подальше дослідження освітніх втрат та їх подолання: визначити конкретні стратегії для подолання освітніх втрат серед учнів, розробити індивідуальні плани підтримки для дітей, які мають значні прогалини у навчанні.


Комментариев нет:

Отправить комментарий