Протокол №2
засідання міжшкільної методичної комісії
учителів початкових класів
Долинської сільської ради
Запорізького району
Запорізької області
від 9 січня 2025 р.
Голова ММК: Заставська Г.В.
Секретар ММК: Захарюта Н.С.
Присутні:
- Заставська Г.В.
- Шрамко О.В.
- Захарюта Н.С
- Сасанчина М.В.
- Безсмертна Л.І.
- Русанова Л.В.
- Буланенко Н.А.
- Чуб-Колісник О.О.
- Бобровицька Ю.І.
Порядок денний
1. Про застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності молодших здобувачів освіти
2. Обмін досвідом: обговорення практичного досвіду вчителів з подолання освітніх втрат
3. Від стресу до адаптації. Як віднайти ресурси?
І. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК, яка привітала присутніх з новорічними святами та провела дискусійне обговорення та групову роботу з питання застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності молодших здобувачів освіти.
ВИСТУПИЛИ:
Сасанчина М.В., яка презентувала роботу першої групи та проаналізувала застосування гейміфікації в освітньому процесі;
Бобровицька Ю.В., яка презентувала роботу другої групи та проаналізувала значення STEM уроків в сучасному освітньому процесі
ІІ. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК, яка організувала обмін досвідом щодо подолання освітніх втрат.
ВИСТУПИЛИ:
Шрамко О.В., яка зазначила актуальність та важливість новітніх методів і прийомів, для активізації розумової діяльності та мотивації сучасних школярів;
Сасанчина М.В., яка вказала на ефективність гейміфікації у подоланні освітніх втрат
ІІІ. СЛУХАЛИ: Заставську Г.В. – керівника ММК, яка запропонувала методи ресурсної підтримки для вчителів та учнів.
Рішення засідання ММК:
1. Впровадження ресурсних технік у класі:
- використання на уроках простих технік для зниження стресу у дітей (глибоке дихання, релаксація, медитація).
- організація "підтримувальних перерв" під час уроків, щоб діти могли зняти емоційне напруження.
2. Запровадження новітніх методів навчання у поєднанні з перевіреними часом методами для подолання освітніх втрат.
3. Подальше дослідження освітніх втрат та їх подолання: визначити конкретні стратегії для подолання освітніх втрат серед учнів, розробити індивідуальні плани підтримки для дітей, які мають значні прогалини у навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий