КЛАС : 1
ВЧИТЕЛЬ :
РУСАНОВА Л. В.
ТЕМА :
КОРИСНИЙ ЙОГУРТ. ЗВУК Й. БУКВА Йй
МЕТА : ОЗНАЙОМИТИ
ШКОЛЯРІВ З БУКВОЮ Йй «ІЙ», («ЙОТ»), ЇЇ АЛФАВІТНОЮ НАЗВОЮ ТА ЗВУКОВИМ ЗНАЧЕННЯМ;
ВЧИТИ ПРАВИЛЬНО АРТИКУЛЮВАТИ ЗВУК Й ; ВИРОБЛЯТИ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ СКЛАДІВ, СЛІВ З
БУКВОЮ «ЙОТ»; РОЗВИВАТИ МОВЛЕННЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ; ЗБАГАЧУВАТИ
АКТИВНИЙ СЛОВНИК ПЕРШОКЛАСНИКІВ СЛОВАМИ «ЙОГ», «РІЙ», «ЙОРЖИК»; ФОРМУВАТИ
ВМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ В ПАРАХ, ГРУПАХ; ВІЛЬНО ВИСЛОВЛЮВАТИ ВЛАСНУ ДУМКУ; ВИХОВУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ
ГРАМОТИ, БАЖАННЯ АКТИВНО ПРАЦЮВАТИ
ОБЛАДНАННЯ
: МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ, ПРЕЗЕНТАЦІЯ, ДЕМОНСТРАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ, РОЗДАТКОВІ
КАРТКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ДЛЯ САМООЦІНЮВАННЯ, ПРОМЕНЕВА ТАБЛИЦЯ СЛІВ,
БУКВИ-КАРТКИ ДЛЯ СКЛАДАННЯ СЛІВ, ЛЯЛЬКОВИЙ ПЕРСОНАЖ, ГАДЖЕТИ, ЛЕГО (ІНДИВІДУАЛЬНІ
6 ЦЕГЛИНОК), ІНДИВІДУАЛЬНІ МАГНІТНІ ПЛАНШЕТИ, ДЕРЕВ ЯНІ ПЛАНШЕТИ, КОЛЬОРОВІ
СТРІЧКИ ТА ПАПІР ДЛЯ РОБОТИ В ГРУПАХ, ПІДРУЧНИК «БУКВАР» І.В.ЦЕПОВА,
Н.О.ВОСКРЕСЕНСЬКА
ТИП УРОКУ :
УРОК – ГРА З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
І. ВСТУПНА
ЧАСТИНА
1.
ЕМОЦІЙНИЙ НАСТРІЙ НА УРОК
ЗНОВУ ЛЮБИЙ
НАШ ДРУЖОК
ВСІХ ПОКЛИКАВ
НА УРОК
ДІТКИ, У НАС ГОСТІ
ПОВЕРН. ДО
НИХ ОБЛИЧЧЯМ
І ЛАГІДНО
ПРИВІТ. СІДАЙТЕ.
У НАРОДІ
КАЖУТЬ: «ХТО ДЕНЬ СВІЙ З УСМІШКИ ПОЧИНАЄ, У ТОГО УСПІХ БУДЕ НА ВЕСЬ ДЕНЬ». ТОЖ,
ПОСМІХН. І ХАЙ ДО ВАС ПРИЙДЕ РАДІСНИЙ НАСТРІЙ. ХОЧУ, ЩОБ ВИ БУЛИ ВПЕВНЕНІ В
СОБІ І ЗАДОВОЛЕНІ СВОЄЮ РОБОТОЮ НА УРОЦІ.
2. МОВНА
РОЗМИНКА
А) ВПРАВИ
НА ПОСТАНОВКУ ДИХАННЯ:
- 1 2 3
–ВДИХ, 4 – ВИДИХ
- НА ВИДИХ
НАЗИВ ГОЛОСНІ ЗВУКИ
Б)
АРТИКУЛЯЦІЙНІ ВПРАВИ ДЛЯ ЯЗИКА:
- НА ВИДИХ СКАЖЕМО КІЛЬКА СКОРОМОВОК
МОЛОДЦІ! ВПРАВНО ПРАЦЮВАЛИ.
3.
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
І НЕЗНАЙЦІ СТАЛО ДУЖЕ ЦІКАВО: ЯК ЖЕ ВИ ЗНАЄТЕ ВИВЧЕНІ ЛІТЕРИ?
- КІРА, АРТЕМ ШУКАТИМУТЬ ЛІТЕРИ У ПАЗЛАХ ЗА ПЛАНШЕТАМИ
КЛАС :
А) ГРА «ДІД БУКВОЇД»
Б) ГРА «СКЛАДИ РЕЧЕННЯ»
- КІРА, АРТЕМ, -
ПРАЦЮЄМО РАЗОМ!
В) РОБОТА З ЛЕГО – 6 ЦЕГЛИНОК
Г) ВПРАВА «МІКРОФОН»
1)
ЗВУКИ БУВАЮТЬ ГОЛОСНІ І …
2)
ПРИГ.ЗВ. ПОДІЛ. НА ………..
3)
У СЛОВІ СТІЛЬКИ СКЛАДІВ,
СКІЛЬКИ …….
4)
ЗВУК ВІД
БУКВИ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ТИМ, ЩО …..
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО
МАТЕРІАЛУ
1. ВИДІЛЕННЯ ЗВУКА Й ЗІ СЛІВ
2. АРТИКУЛЯЦІЯ І ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО ФІШКОЮ
3. ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ЗВУКА Й В
СЛОВАХ
ДІТКИ, ДО НАС У ГОСТІ ЗАКОТИВСЯ М ЯЧИК. ТОЙ, ДО КОГО ВІН ПОТРАПЛЯЄ,
МАЄ СКАЗАТИ, ДЕ В СЛОВІ СТОЇТЬ ЗВ. (Й). УВАГА НА ЕКРАН. СЛАЙДИ
ОТОЖ, СЛОВО
«ЙОРЖИК» - БАГАТОЗНАЧНЕ.
-
МОЛОДЦІ, ДІТИ! МИ
ПОВЧИЛИСЯ РАЗОМ З Н. ЧУТИ ЗВУК (Й) В СЛОВАХ ТА ВИЗНАЧАТИ ЙОГО ПОЗИЦІЮ В СЛОВІ.
ПРОПОНУЮ ВІДПОЧИТИ.
СЛАЙД ФІЗХВ. «РАЙДУГА» (1:15)
4. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВОЮ БУКВОЮ
5. ДРУКУВАННЯ ЛІТЕРИ:
А) ПОКАЗ ЗАРЗКА ВЧИТЕЛЕМ;
Б) ДРУКУВАННЯ НА МАГНІТНИХ ПЛАНШЕТАХ
- КІРА, А. НАВЕДУТЬ ЩЕ КІЛЬКА ЛІТЕР У ГАДЖЕТІ,
А МИ
НАДРУК. КІЛЬКА
СЛІВ З ЦІЄЮ БУКВОЮ:
ЙОГ РІЙ
КІРА, АРТЕМ !
ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО НАС
6. САМОСТІЙНА РОБОТА
ЙОРЖИК ПІДГОТУВАВ
ДЛЯ ВАС КАРТОЧКИ,
ЯКІ МИ ЙОМУ
НАДІШЛЕМ НА ПЕРЕВІРКУ. ЗАВДАННЯ ПРОСТЕ –
ТРЕБА ЗНАЙТИ І ОБВЕСТИ ВСІ ЛІТЕРИ «ЙОТ».
СЛАЙД ФІЗХВИЛИНКА ( 0: 47 )
«УКРАЇНО,
МИ ТВОЯ НАДІЯ»
ІІІ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ
1. ЧИТАННЯ СКЛАДІВ З
Й
А ЙОРЖ ПРИГОТ ВАМ ВИПРОБУВАННЯ ЗІ ШВИДКОСТІ:
ЛОВІТЬ ШВ-КО СКЛАДИ НА ЕКРАНІ
2. ЧИТАННЯ СЛІВ З
Й
СЛАЙД
-
ПРОЧИТАЙТЕ СЛОВА З Й ЗА ЕЛЕКТРОННИМ ПІДРУЧНИКОМ
СЛАЙД
·
ВПРАВА «ДИКТОР»;
·
ЧИТАННЯ «БУКСИРОМ»
3. ХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ
ЧИТАЛИ, ЗА
ВСІМ СЛІДКУВАЛИ
І ОЧІ,
МАЛЯТА, ВТОМЛЯТИСЯ СТАЛИ.
ЇМ СЛІД ВІДПОЧИТИ. ТОЖ, ЗРОБИМ ЗАРЯДКУ:
ОЧІ
ЗАПЛЮЩІТЬ. ВИ БАЧИТЕ НІЧ? РОЗКРИЙТЕ ОЧІ:
-
ПОДИВІТЬСЯ НА О, ТЕПЕР
НА О,
О
4. РОБОТА З
МАЛЮНКОМ ПІДРУЧНИКА
-
ПОДИВІТЬСЯ НА МАЛЮНОК.
-
КОГО ВИ БАЧИТЕ?
-
ДАЙТЕ ІМ Я ХЛОПЧИКУ ІЗ ЗВУКОМ Й
-
ЩО ТРИМАЄ В РУЦІ
МАМА?
-
ДЕ ЗВУК (Й) ?
-
ЩО РОБИТЬ ХЛОПЧИК?
-
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА РАДІСНЕ
ОБЛИЧЧЯ ХЛ. ТА ОКЛИЧНЕ РЕЧЕННЯ
ПІД МАЛЮНКОМ:
-
СКІЛЬКИ В НЬОМУ СЛІВ?
-
СПРОБУЙТЕ СКЛАСТИ
ТАКЕ РЕЧЕННЯ
– ЩО МІГ
СКАЗАТИ ЙОСИП?
-
ВИ ТЕЖ ЛЮБИТЕ ЙОГУРТ?
-
ЙОСИПУ ДІЙСНО ПОДОБАЄТЬСЯ
ПИТИ ЙОГУРТ.
-
ПРО ЦЕ ХОЧЕ РОЗПОВІСТИ ОДИН ЛЯЛЬКОВИЙ ПЕРСОНАЖ. ЗУСТРІЧАЙТЕ – ЗАЙЧИК-ВУХАНЧИК З НЕЗВИЧАЙНИМ
ВІРШИКОМ:
ЛЮБИТЬ ЙОСИП ЙОГУРТ ПИТИ
ЙОГО НЕ ТРЕБА І ПРОСИТИ.
- СПОДОБАВСЯ ВІРШИК?
- А ЩО У
НЬОМУ НЕЗВИЧНЕ?
- ЯК ЗАЙЧИК
РОЗПОВІДАВ ВІРШ ? ( ШВ. – О )
ЦЕЙ ВІРШ НЕЗВИЧНИЙ
ТОМУ, ЩО НАЗИВАЄТЬСЯ СКОРОМОВКОЮ – ТОБТО, - СКОРО
МОВИТЬСЯ.
5. ВИВЧЕННЯ СКОРОМОВКИ НАПАМ ЯТЬ.
6. РОБОТА В ПАРАХ:
- ТЕПЕР В
ПАРАХ РОЗКАЖІТЬ ОДНЕ
ОДНОМУ СКОРОМОВКУ
- ЯКА ПАРА ХОЧЕ
ВИСТУПИТИ ? ДЯКУЮ ! МОЛОДЦІ !
І\/. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО
1.
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ІГРИ
- КІРА З
АРТЕМОМ ГРАЮТЬ НА ПЛАНШЕТАХ У БУКВОГРАЙКУ;
-
А У НАС: СЛАЙД
А) ГРА «ВІКОНЕЧКО»
-
ДОСИТЬ ШУКАТИ НИМ НА
ЕКРАНІ СЛОВА І ЧИТАТИ.
-
ХТО ХОЧЕ СПРОБУВАТИ?
СЛАЙД
Б) ГРА « ЗНАЙДИ
СЛОВО »
- НАТИСКАЙ НА БУДЬ-ЯКУ ЦИФРУ І ЧИТАЙ СЛОВО
СЛАЙД
В) ГРА «БУКВИ ВТЕКЛИ»
СЛАЙД
Г) ГРА «СКЛАДИ СЛОВО»
- ІЗ БУКВ ТРЕБА СКЛАСТИ СЛОВО-ВІДГАДКУ:
* ДРІБНА РИБА, У ЯКОЇ КОЛЮЧІ ПЛАВЦІ;
* МОЛОЧНИЙ ПРОДУКТ;
* НЕВЕЛИКИЙ ЛИСТЯНИЙ ЛІС;
* РІДИНА, ЩО ГОЇТЬ РАНИ;
*ЧОЛОВІЧЕ ІМ Я
- КІРА, АРТЕМ – ПРИЄДНУЄМОСЬ
СЛАЙД
Ф – КА
« ТО НЕ Є ПРОБЛЕМА»
(1:46)
2. РОБОТА В ГРУПАХ
-
КІРА, АРТЕМ НА МІСЦІ
ЗА ПРОМЕНЕВОЮ ТАБЛ. ;
У НАС Є
3 КОМАНДИ
1) ШУКАТИ СЛОВО ДО СХЕМИ ( ПОКАЗУЮ ) БУДЕ КОМАНДА, ЯКА
ПЕРШОЮ СКАЖЕ, ЯКИЙ МІСЯЦЬ РОКУ МІСТИТЬ У СВОЇЙ НАЗВІ БУКВУ «ЙОТ» ?
2) ВПИСУВАТИ БУКВИ ( ПОКАЗУЮ НА ДОШКУ )
БУДЕ ТА З 2-Х
КОМАНД, КОТРА ШВИДШЕ НАЗВЕ ШК.
ПРИЛАДДЯ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОГО МИ КРЕСЛИМО
ВІДРІЗКИ
3) І
ВАША КОМАНДА ВИКЛАДАЄ
2 СЛОВА:
КОРИСНИЙ ЙОГУРТ
3. ПЕРЕВІРКА ТА ПРЕЗЕНТУВАННЯ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ
-
МАЛЯТА ! ЧИ ЗГОДНІ
ВИ З ТИМ, ЩО ЙОГУРТ
КОРИСНИЙ?
Я ПОДІЛЯЮ ВАШУ ДУМКУ І ХОЧУ ЩЕ ДОДАТИ, ЩО В НЬОМУ БАГАТО
ВІТАМІНІВ І ЦЕ 1 ІЗ НАЙПОПУЛЯРНІШИХ КИСЛОМОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ. ВІН КОРИСНИЙ ДЛЯ ДЛЯ ЗУБІВ І ЯСЕН, ДЛЯ КІСТОК, СЕРЦЯ, СУДИН,
ТРАВНОЇ СИСТЕМИ.
- АЛЕ, ДЕ Ж ЙОГУРТ ?
ДАВАЙТЕ ЙОГО ПОШУКАЄМО НА
ДОШЦІ
-
ЧОМУ ЦІ ПРОДУКТИ НАЗИВАЮТЬСЯ МОЛОЧНИМИ?
-
Я ХОЧУ ЗАЗНАЧИТИ, ЩО
СЬОГОДНІ МИ НЕ ТІЛЬКИ ВЧИЛИ БУКВУ Й, А ЩЕ Й ПОЗНАЙОМИЛИСЯ З МОЛОЧНИМИ ПРОДУКТАМИ.
-
А В ЧОМУ Ж КОРИСТЬ ЦИХ
ПРОДУКТІВ МИ ПОЧУЄМО З РЕКЛАМИ, ЯКУ Я ПРОПОНУЮ ПРИДУМАТИ.
4. РОБОТА В ГРУПАХ
1)
ТІ, ХТО БУДУТЬ ГОТУВАТИ
РЕКЛАМУ – ВИ БУДЕТЕ – РЕКЛАМІСТИ.
2)
У КОГО НА ПАРТІ ЧЕРВОНИЙ
КРУГ – ВИ МОДЕЛЬЄРИ;
3)
ЖОВТИЙ КРУГ – АПЛІКАТОРИ;
4)
СИНІЙ КРУГ – ДИЗАЙНЕРИ.
1)
МОДЕЛЬЄРИ СТВОРЯТЬ
БУКВУ Й
ЗІ СТРІЧОК;
2)
АПЛІКАТОРИ – З ПАПЕРУ ;
3)
ДИЗАЙНЕРИ – НА ДЕРЕВ ЯНИХ
ПЛАНШЕТАХ
СЛАЙД –
МУЗИКА
« МАМИНА СОРОЧКА »
5.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ РОБІТ
\/.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ
-МОЛОДЦІ
ДІТКИ! ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ. А ЧИ МОЖЕТЕ ВИ ТЕПЕР СКАЗАТИ:
-ЯКИЙ ЖЕ ЗВУК ОБРАЖАВСЯ НА ПОЧАТКУ УРОКУ? ЯКИЙ ВІН?
- ЯКОЮ БУКВОЮ ЙОГО ПОЗНАЧАЮТЬ?
- ДІТКИ! ВСІМ ПРИСУТНІМ ЦІКАВО, ЯК ВИ ОЦІНИТЕ СВОЮ РОБОТУ
НА УРОЦІ. НА КОРАБЛИКУ ВІД НЕЗНАЙКА
РОЗФАРБУЙТЕ ПРАПОРЕЦЬ:
* ЯКЩО ТОБІ БУЛО ЛЕГКО І ЦІКАВО – У ЗЕЛЕНИЙ КОЛІР;
* ЯКЩО ТОБІ БУЛО
ВАЖКО, АЛЕ ТИ ЗМІГ З УСІМ СПРАВИТИСЬ, ТО – У ЖОВТИЙ КОЛІР;
* ЯКЩО ТОБІ БУЛО ДУЖЕ ВАЖКО І БУЛА ПОТРІБНА ДОПОМОГА
ВЧИТЕЛЯ, ТО – У ЧЕРВОНИЙ КОЛІР
-
СЬОГОДНІ МИ БАГАТО
ПРАЦЮВАЛИ НА УРОЦІ І Я ХОЧУ
ПОДЯКУВАТИ ЗА ГАРНУ РОБОТУ І
ЗАПРОПОНУВАТИ СТАТИ У ДРУЖНЄ КОЛО.
-
ВІЗЬМЕМОСЯ ЗА РУЧКИ.
ПОСМІХНІМОСЬ ОДНЕ ОДНОМУ І ВСІ РАЗОМ СКАЖЕМО: «ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ».
Комментариев нет:
Отправить комментарий